reklama marka marketing

dodatek |

[ZAPOWIEDŹ] Dodatek specjalny "OOH/DOOH"

Opis

Dodatek specjalny w portalu Wirtualne Media poświęcony reklamie zewnętrznej to tematyczne opracowanie skupiające się na trendach, wyzwaniach i perspektywach rynku OOH i DOOH (out-of-home i digital out-of-home). W wydaniu analizy ekspertów, wypowiedzi przedstawicieli branży, przegląd innowacyjnych kampanii oraz dane dotyczące inwestycji i efektywności reklamy zewnętrznej w Polsce. Dodatek to źródło wiedzy dla marketerów, reklamodawców i mediów planujących działania w przestrzeni publicznej.

 

Data wydania 28.07.2025

 

W wydaniu m.in.:

  • Format, który się nie starzeje – co działa w OOH w 2025 roku?
  • Cyfrowe vs. klasyczne: czy DOOH rzeczywiście wygrywa z OOH?
  • Reklama zewnętrzna w liczbach: kto wydaje najwięcej i dlaczego?
  • Jak naprawdę mierzyć skuteczność kampanii OOH i DOOH?
  • Od citylightu po ekrany 3D – przegląd najciekawszych formatów OOH i DOOH
  • Czy billboard może zaskoczyć? 10 kampanii, które pokazały siłę ulicy
  • OOH i DOOH na zakręcie? Sprawdzamy, gdzie dziś jest ten rynek i dokąd zmierza
  • Pięć problemów, z którymi musi się zmierzyć rynek OOH/DOOH
  • Dlaczego marki wracają do outdooru? Rozmowa z klientem, który wie jak to robi

 

Kontakt

Organizacja i współpraca reklamowa

dodatek

|

[ZAPOWIEDŹ] Dodatek specjalny "OOH/DOOH"

Wirtualnemedia.pl

25

lat na rynku medialnym

Działamy
od grudnia 2000 roku

3

miliony

osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl

50

tysięcy

osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl