marka produkt inwestycje e-commerce zrównoważony rozwój technologie biznes

stacjonarnie | wrzesień - październik 2024 r.

Wpływowi 2024

 Warszawa

Opis

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu skuteczne zarządzanie różnymi obszarami działalności firmy staje się kluczowym czynnikiem sukcesu. 

Projekt  „Wpływowi 2024” ma na celu zgłębienie tych obszarów i zidentyfikowanie sposobów, w jakie mogą one wpływać na rozwój przedsiębiorstwa, jego wpływu na rynek i opinię publiczną.

W ramach projektu zbadamy, w jaki sposób marka wpływa na postrzeganie firmy przez klientów i jakie korzyści może przynieść budowanie silnej marki. Przyjrzymy się również, jak inwestycje w rozwój produktów mogą przyczynić się do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku oraz jakie są najlepsze praktyki w zakresie zarządzania inwestycjami.

Nie zapomnimy także o roli technologii w dzisiejszym biznesie. Przeanalizujemy, w jaki sposób nowe technologie mogą wpływać na innowacje w firmie oraz jakie korzyści mogą przynieść efektywne strategie e-commerce. Ponadto, skoncentrujemy się na zrównoważonym rozwoju, badając, w jaki sposób działania firmy mogą być zgodne z zasadami odpowiedzialności społecznej i ochrony środowiska.

Poprzez ten projekt, będziemy dążyć do wypracowania kompleksowego zrozumienia wpływu poszczególnych obszarów działalności firmy na jej sukces oraz identyfikacji najlepszych praktyk, które mogą pomóc w osiągnięciu strategicznych celów biznesowych. 

W ocenie nie pominiemy wpływu i roli jaki poszczególne obszary mają na kreowanie opinii publicznej i budowanie zaufania społecznego. 

Projekt „Wpływowi 2024” zakończy gala finałowa, która odbędzie się 23 października 2024 r. w Warszawie. 

Podczas gali wręczymy wyróżnienia dla „Wpływowych 2024” w kategoriach: Marka, Produkt, Inwestycje, Technologie, E-commerce oraz Zrównoważony rozwój.

Zapraszamy do oglądania debat, w każdy czwartek o godz. 10.00. 

Transmisja „LIVE” dostępna będzie na stronie głównej portalu Wirtualnemedia.pl oraz w naszych social mediach: linkedin, facebook, you tube.

Program

czwartek, 12 września

  • 10:00 — 11:00

    Debata "Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu"

    • najważniejsze technologie roku 2024 – w co warto inwestować?
    • jakie są potencjalne korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w biznesie? Wpływ AI na biznes w przyszłości
    • zarządzanie zmianą i adaptacja organizacyjna. Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w procesie wdrażania sztucznej inteligencji i nowych technologii w firmach?
    • jakie są zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
    • jak nowe technologie mogą wspierać cele zrównoważonego rozwoju w biznesie?
    • jakie są największe zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem w erze cyfrowej?
    • innowacje technologiczne w biznesie – nowe usługi, komfort i bezpieczeństwo

       

      Uczestnicy debaty:

    • Przemysław Barszcz, Country Manager, Booksy Polska
    • Marcin Bartnicki, Chief Innovation Officer,  Wirtualna Polska Media 
    • Gracjan Chagowski, Sales Director Poland, Teads
    • Anna Gruszka, Chief Growth Officer, adQuery
    • Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl 

czwartek, 19 września

  • 10:00 — 11:00

    debata Nowe horyzonty e-commerce

    • najnowsze trendy i innowacje w e-commerce (voice commerce, AR, social commerce)
    • digitalizacja i automatyzacja sektora
    • jak dostosować strategię e-commerce do zmieniających się preferencji i zachowań klientów?
    • jakie nowe technologie mogą poprawić interakcję z klientami i zwiększyć zaangażowanie?
    • jakie są najnowsze narzędzia i strategie zapewniające bezpieczeństwo transakcji online?
    • jak zminimalizować ryzyko oszustw i naruszeń danych w e-commerce?
    • jakie są wyzwania i korzyści związane z ekspansją e-commerce na rynki zagraniczne?
    • jak dostosować strategie e-commerce do różnych kultur i uwarunkowań rynkowych?
    • jak e-commerce może wspierać cele zrównoważonego rozwoju, takie jak zmniejszenie emisji CO2 i minimalizowanie odpadów?
    • przyszłość branży e-commerce - prognozy i wyzwania

       

      Uczestnicy debaty:

    • Jakub Biczkowski, Chief Ecommerce Officer wakacje.pl
    • Magdalena Kubisa, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu w BLIK
    • Michał Mel, Retail Industry Manager Google Polska
    • Zbigniew Nowicki, przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej
    • Damian Wiszowaty, założyciel oraz CEO Gonito
    • Prowadzący: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl 

czwartek, 26 września

  • 10:00 — 11:00

    debata Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski

    • inwestycje jako kluczowy czynnik napędzający rozwój gospodarczy kraju
    • wpływ sektora publicznego na inwestycje
    • inwestycje a zrównoważony rozwój
    • inwestycje w edukację i kapitał ludzki
    • czy inwestycje w rozwój cyfrowy mogą przyczynić się do poprawy konkurencyjności polskich firm na rynku globalnym?
    • najefektywniejsze metody finansowania inwestycji w Polsce?

       

      Uczestnicy debaty:

    • Witold Drożdż, członek zarządu Orange Polska ds. strategii i spraw korporacyjnych
    • Marek Garniewski, prezes zarządu ORLEN VC
    • Łukasz Gwiazdowski, wiceprezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
    • Dionizy Smoleń, Partner PwC
    • Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl 

czwartek, 3 października

  • 10:00 — 11:00

    debata Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie

    • korzyści z wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w firmie
    • zysk kontra zrównoważony rozwój – wyzwanie dla firm w dążeniu do równowagi
    • zrównoważony rozwój w erze innowacji technologicznych
    • świadomi klienci, zrównoważone wybory: jak zrównoważony rozwój wpływa na decyzje konsumenckie
    • przedsiębiorczość społeczna: inwestycja w ludzi, planetę oraz zysk

       

      Uczestnicy debaty:

    • dr Karolina Adamska-Woźniak, Dyrektorka Zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu
    • Piotr Bober, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Castorama Polska 
    • Łukasz Niesłuchowski, Członek Zarządu, Country Director, Rockwell Automation Polska  
    • Łukasz Wroński, Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKiK
    • Prowadzący: Dominik Senkowski, dziennikarz Wirtualnemedia.pl

czwartek, 10 października

  • 10:00 — 11:00

    debata Marka – kreowanie opowieści o sukcesie firmy

    • wartość marki w kreowaniu wizerunku firmy
    • rola marki w budowaniu lojalności klientów
    • znaczenie marki w procesie zakupowym klientów
    • wpływ marki na wartość firmy
    • znaczenie kultury marki dla pracowników
    • marka a budowanie zaufania społecznego
    • zarządzanie marką w erze cyfrowej
    • zrównoważony rozwój jako część strategii marki
    • AI w budowaniu marki

       

      Uczestnicy debaty:

    • Natalia Długosz, ekspertka ds. marketingu i komunikacji
    • Marcin Sałański, Head of Communications Nextbike Polska S.A.
    • Piotr Suchodolski, dyrektor Biura Marketingu ORLEN
    • Anna Ziętek, dyrektorka Działu Marketingu i Komunikacji Marki, Mennica Polska SA
    • Prowadząca: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl
       

czwartek, 17 października

  • 10:00 — 11:00

    debata Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów

    • produkt a wartość marki – jak jakość produktu wpływa na reputację marki i zaufanie klientów?
    • jakie technologie mogą być wykorzystane do dostosowywania produktów do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów?
    • jakie są korzyści z oferowania spersonalizowanych produktów dla klientów?
    • w jaki sposób strategia produktowa może wpływać na postrzeganie marki przez klientów i jej pozycjonowanie na rynku?
    • jakie są korzyści z inwestowania w innowacje produktowe dla zwiększenia wartości firmy?
    • oczekiwania klientów dotyczące etyki produkcji i zrównoważonego rozwoju? 

       

      Uczestnicy:

    • Agnieszka Gajzler, Managing Director TV & Digital Content Growth, Wirtualna Polska
    • Magda Ewa Kołodziejczyk, kierownik działu R&D – badań i rozwoju E.Wedel
    • Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa i PR Manager w Bolt
    • Grzegorz Januszewski, szef sprzedaży krajowej HoReCa, Fanex Sp. z o. o.
    • Katarzyna Woźnica-Borkowska, kierownik Zespołu Loterii Pieniężnych, Departament Produktów LOTTO, Totalizator Sportowy
    • Prowadząca: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl

środa, 23 października

  • 18:00 — 21:00

    Gala finałowa projektu "Wpływowi 2024"

    • Debata Fundamenty sukcesu w biznesie:
    • Przemysław Berendt, wiceprezes zarządu - Head of Tech Hub Poland, Volvo Car Poland
    • Michał Kanownik, prezes zarządu Związku Cyfrowa Polska
    • Maciej Klepacki, Chief Executive Officer, Burda Media Polska 
    • Wręczenie wyróżnień Wpływowym 2024 w kategoriach: Marka, Produkt, Zrównoważony rozwój, Inwestycje, Technologie, E-commerce. 

Prelegenci

Agnieszka Gajzler

Agnieszka Gajzler

Managing Director TV & Digital Content Growth

Wirtualna Polska

Anna Gruszka

Anna Gruszka

Chief Growth Officer

adQuery

Anna Ziętek, Mennica Polska

Anna Ziętek

Dyrektorka Działu Marketingu i Komunikacji Marki

Mennica Polska SA

Damian Wiszowaty, Gonito

Damian Wiszowaty

CEO

Gonito

Dominik Senkowski

Dominik Senkowski

dziennikarz

Wirtualnemedia.pl

Dionizy Smoleń, PwC

dr Dionizy Smoleń

Partner

PwC Polska

Karolina Adamska_Woźniak

dr Karolina Adamska-Woźniak

Dyrektorka Zarządzająca

Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Gracjan Chagowski

Gracjan Chagowski

Sales Director Poland

Teads

Grzegorz Januszewski

Grzegorz Januszewski

Szef Sprzedaży Krajowej HoReCa

Fanex Sp. z o.o.

wakacje.pl, Biczkowski Jakub

Jakub Biczkowski

Chief E-commerce Officer

Wakacje.pl SA

Katarzyna Woźnica Borkowska

Katarzyna Woźnica-Borkowska

Kierownik Zespołu Loterii Pieniężnych, Departament Produktów LOTTO

Totalizator Sportowy

Łukasz Gwiazdowski, PAiH

Łukasz Gwiazdowski

Wiceprezes Zarządu

Polska Agencja Inwestycji i Handlu

Łukasz Niesłuchowski

Łukasz Niesłuchowski

Członek Zarządu, Country Director

Rockwell Automation Polska

Łukasz Wroński

Łukasz Wroński

Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów

UOKiK

Magda Ewa Kołodziejczyk

Magda Ewa Kołodziejczyk

Kierownik działu R&D – badań i rozwoju

E.Wedel

Blik, Kubisa Magdalena

Magdalena Kubisa

Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu

BLIK

Marcin Bartnicki

Marcin Bartnicki

Chief Innovation Officer

Wirtualna Polska Media

Marcin Sałański, Nextbike

Marcin Sałański

Head of Communications

Nextbike Polska S.A.

Marek Garniewski

Marek Garniewski

Prezes Zarządu

ORLEN VC

Martyna Kurkowska

Martyna Kurkowska

Rzeczniczka prasowa i PR Manager

Bolt

Michał Kanownik

Michał Kanownik

Prezes zarządu, Inicjator CEE Digital Coalition

Związek Cyfrowa Polska

Michał Mel, Google

Michał Mel

Retail Industry Manager

Google Polska

Natalia Długosz

Natalia Długosz

Ekspertka ds. marketingu i komunikacji

Patryk Pallus

Patryk Pallus

Redaktor naczelny

Wirtualnemedia.pl

Piotr Bober

Piotr Bober

Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju

Castorama Polska

Piotr Suchodolski, ORLEN

Piotr Suchodolski

Dyrektor Biura Marketingu

ORLEN

Przemysław Barszcz

Przemysław Barszcz

Country Manager

Booksy Polska

Tomasz Wojtas

Tomasz Wojtas

Zastępca redaktora naczelnego

Wirtualnemedia.pl

Witold Dróżdż, Orange Polska

Witold Drożdż

Członek Zarządu Orange Polska ds. Strategii i Spraw Korporacyjnych

Nowicki Zbigniew

Zbigniew Nowicki

Przewodniczący Rady

Izba Gospodarki Elektronicznej

Organizator

Partnerzy

— Partner projektu Wpływowi 2024 —

BAT Poland

— Partner gali Wpływowi 2024 —

mediaboard polska

— Partner gali Wpływowi 2024 —

nextbike

— Partner debaty oraz gali Wpływowi 2024 —

Orlen SA

— Partner gali Wpływowi 2024 —

PwC

— Partner gali Wpływowi 2024 —

Teads

— Partner debaty —

Totalizator sportowy

stacjonarnie

| wrzesień - październik 2024 r.

Wpływowi 2024

Wirtualnemedia.pl

24

lata na rynku medialnym

Działamy
od grudnia 2000 roku

3
miliony

osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl

70
tysięcy

osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl