stacjonarnie | wrzesień - październik 2024 r.
Wpływowi 2024
Warszawa
Opis
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu skuteczne zarządzanie różnymi obszarami działalności firmy staje się kluczowym czynnikiem sukcesu.
Projekt „Wpływowi 2024” ma na celu zgłębienie tych obszarów i zidentyfikowanie sposobów, w jakie mogą one wpływać na rozwój przedsiębiorstwa, jego wpływu na rynek i opinię publiczną.
W ramach projektu zbadamy, w jaki sposób marka wpływa na postrzeganie firmy przez klientów i jakie korzyści może przynieść budowanie silnej marki. Przyjrzymy się również, jak inwestycje w rozwój produktów mogą przyczynić się do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku oraz jakie są najlepsze praktyki w zakresie zarządzania inwestycjami.
Nie zapomnimy także o roli technologii w dzisiejszym biznesie. Przeanalizujemy, w jaki sposób nowe technologie mogą wpływać na innowacje w firmie oraz jakie korzyści mogą przynieść efektywne strategie e-commerce. Ponadto, skoncentrujemy się na zrównoważonym rozwoju, badając, w jaki sposób działania firmy mogą być zgodne z zasadami odpowiedzialności społecznej i ochrony środowiska.
Poprzez ten projekt, będziemy dążyć do wypracowania kompleksowego zrozumienia wpływu poszczególnych obszarów działalności firmy na jej sukces oraz identyfikacji najlepszych praktyk, które mogą pomóc w osiągnięciu strategicznych celów biznesowych.
W ocenie nie pominiemy wpływu i roli jaki poszczególne obszary mają na kreowanie opinii publicznej i budowanie zaufania społecznego.
Projekt „Wpływowi 2024” zakończy gala finałowa, która odbędzie się 23 października 2024 r. w Warszawie.
Podczas gali wręczymy wyróżnienia dla „Wpływowych 2024” w kategoriach: Marka, Produkt, Inwestycje, Technologie, E-commerce oraz Zrównoważony rozwój.
Zapraszamy do oglądania debat, w każdy czwartek o godz. 10.00.
Transmisja „LIVE” dostępna będzie na stronie głównej portalu Wirtualnemedia.pl oraz w naszych social mediach: linkedin, facebook, you tube.
Program
czwartek, 12 września
-
10:00 — 11:00
Debata "Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu"
- najważniejsze technologie roku 2024 – w co warto inwestować?
- jakie są potencjalne korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w biznesie? Wpływ AI na biznes w przyszłości
- zarządzanie zmianą i adaptacja organizacyjna. Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w procesie wdrażania sztucznej inteligencji i nowych technologii w firmach?
- jakie są zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- jak nowe technologie mogą wspierać cele zrównoważonego rozwoju w biznesie?
- jakie są największe zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem w erze cyfrowej?
innowacje technologiczne w biznesie – nowe usługi, komfort i bezpieczeństwo
Uczestnicy debaty:
- Przemysław Barszcz, Country Manager, Booksy Polska
- Marcin Bartnicki, Chief Innovation Officer, Wirtualna Polska Media
- Gracjan Chagowski, Sales Director Poland, Teads
- Anna Gruszka, Chief Growth Officer, adQuery
- Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl
czwartek, 19 września
-
10:00 — 11:00
debata Nowe horyzonty e-commerce
- najnowsze trendy i innowacje w e-commerce (voice commerce, AR, social commerce)
- digitalizacja i automatyzacja sektora
- jak dostosować strategię e-commerce do zmieniających się preferencji i zachowań klientów?
- jakie nowe technologie mogą poprawić interakcję z klientami i zwiększyć zaangażowanie?
- jakie są najnowsze narzędzia i strategie zapewniające bezpieczeństwo transakcji online?
- jak zminimalizować ryzyko oszustw i naruszeń danych w e-commerce?
- jakie są wyzwania i korzyści związane z ekspansją e-commerce na rynki zagraniczne?
- jak dostosować strategie e-commerce do różnych kultur i uwarunkowań rynkowych?
- jak e-commerce może wspierać cele zrównoważonego rozwoju, takie jak zmniejszenie emisji CO2 i minimalizowanie odpadów?
przyszłość branży e-commerce - prognozy i wyzwania
Uczestnicy debaty:
- Jakub Biczkowski, Chief Ecommerce Officer wakacje.pl
- Magdalena Kubisa, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu w BLIK
- Michał Mel, Retail Industry Manager Google Polska
- Zbigniew Nowicki, przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej
- Damian Wiszowaty, założyciel oraz CEO Gonito
- Prowadzący: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl
czwartek, 26 września
-
10:00 — 11:00
debata Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski
- inwestycje jako kluczowy czynnik napędzający rozwój gospodarczy kraju
- wpływ sektora publicznego na inwestycje
- inwestycje a zrównoważony rozwój
- inwestycje w edukację i kapitał ludzki
- czy inwestycje w rozwój cyfrowy mogą przyczynić się do poprawy konkurencyjności polskich firm na rynku globalnym?
najefektywniejsze metody finansowania inwestycji w Polsce?
Uczestnicy debaty:
- Witold Drożdż, członek zarządu Orange Polska ds. strategii i spraw korporacyjnych
- Marek Garniewski, prezes zarządu ORLEN VC
- Łukasz Gwiazdowski, wiceprezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
- Dionizy Smoleń, Partner PwC
- Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl
czwartek, 3 października
-
10:00 — 11:00
debata Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie
- korzyści z wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w firmie
- zysk kontra zrównoważony rozwój – wyzwanie dla firm w dążeniu do równowagi
- zrównoważony rozwój w erze innowacji technologicznych
- świadomi klienci, zrównoważone wybory: jak zrównoważony rozwój wpływa na decyzje konsumenckie
przedsiębiorczość społeczna: inwestycja w ludzi, planetę oraz zysk
Uczestnicy debaty:
- dr Karolina Adamska-Woźniak, Dyrektorka Zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Piotr Bober, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Castorama Polska
- Łukasz Niesłuchowski, Członek Zarządu, Country Director, Rockwell Automation Polska
- Łukasz Wroński, Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKiK
- Prowadzący: Dominik Senkowski, dziennikarz Wirtualnemedia.pl
czwartek, 10 października
-
10:00 — 11:00
debata Marka – kreowanie opowieści o sukcesie firmy
- wartość marki w kreowaniu wizerunku firmy
- rola marki w budowaniu lojalności klientów
- znaczenie marki w procesie zakupowym klientów
- wpływ marki na wartość firmy
- znaczenie kultury marki dla pracowników
- marka a budowanie zaufania społecznego
- zarządzanie marką w erze cyfrowej
- zrównoważony rozwój jako część strategii marki
AI w budowaniu marki
Uczestnicy debaty:
- Natalia Długosz, ekspertka ds. marketingu i komunikacji
- Marcin Sałański, Head of Communications Nextbike Polska S.A.
- Piotr Suchodolski, dyrektor Biura Marketingu ORLEN
- Anna Ziętek, dyrektorka Działu Marketingu i Komunikacji Marki, Mennica Polska SA
- Prowadząca: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl
czwartek, 17 października
-
10:00 — 11:00
debata Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów
- produkt a wartość marki – jak jakość produktu wpływa na reputację marki i zaufanie klientów?
- jakie technologie mogą być wykorzystane do dostosowywania produktów do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów?
- jakie są korzyści z oferowania spersonalizowanych produktów dla klientów?
- w jaki sposób strategia produktowa może wpływać na postrzeganie marki przez klientów i jej pozycjonowanie na rynku?
- jakie są korzyści z inwestowania w innowacje produktowe dla zwiększenia wartości firmy?
oczekiwania klientów dotyczące etyki produkcji i zrównoważonego rozwoju?
Uczestnicy:
- Agnieszka Gajzler, Managing Director TV & Digital Content Growth, Wirtualna Polska
- Magda Ewa Kołodziejczyk, kierownik działu R&D – badań i rozwoju E.Wedel
- Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa i PR Manager w Bolt
- Grzegorz Januszewski, szef sprzedaży krajowej HoReCa, Fanex Sp. z o. o.
- Katarzyna Woźnica-Borkowska, kierownik Zespołu Loterii Pieniężnych, Departament Produktów LOTTO, Totalizator Sportowy
- Prowadząca: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl
środa, 23 października
-
18:00 — 21:00
Gala finałowa projektu "Wpływowi 2024"
- Debata Fundamenty sukcesu w biznesie:
- Przemysław Berendt, wiceprezes zarządu - Head of Tech Hub Poland, Volvo Car Poland
- Michał Kanownik, prezes zarządu Związku Cyfrowa Polska
- Maciej Klepacki, Chief Executive Officer, Burda Media Polska
- Wręczenie wyróżnień Wpływowym 2024 w kategoriach: Marka, Produkt, Zrównoważony rozwój, Inwestycje, Technologie, E-commerce.
Prelegenci
Agnieszka Gajzler
Managing Director TV & Digital Content Growth
Wirtualna Polska
Anna Gruszka
Chief Growth Officer
adQuery
Anna Ziętek
Dyrektorka Działu Marketingu i Komunikacji Marki
Mennica Polska SA
Damian Wiszowaty
CEO
Gonito
Dominik Senkowski
dziennikarz
Wirtualnemedia.pl
dr Dionizy Smoleń
Partner
PwC Polska
dr Karolina Adamska-Woźniak
Dyrektorka Zarządzająca
Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Gracjan Chagowski
Sales Director Poland
Teads
Grzegorz Januszewski
Szef Sprzedaży Krajowej HoReCa
Fanex Sp. z o.o.
Jakub Biczkowski
Chief E-commerce Officer
Wakacje.pl SA
Katarzyna Woźnica-Borkowska
Kierownik Zespołu Loterii Pieniężnych, Departament Produktów LOTTO
Totalizator Sportowy
Łukasz Gwiazdowski
Wiceprezes Zarządu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Łukasz Niesłuchowski
Członek Zarządu, Country Director
Rockwell Automation Polska
Łukasz Wroński
Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów
UOKiK
Magda Ewa Kołodziejczyk
Kierownik działu R&D – badań i rozwoju
E.Wedel
Magdalena Kubisa
Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu
BLIK
Marcin Bartnicki
Chief Innovation Officer
Wirtualna Polska Media
Marcin Sałański
Head of Communications
Nextbike Polska S.A.
Marek Garniewski
Prezes Zarządu
ORLEN VC
Martyna Kurkowska
Rzeczniczka prasowa i PR Manager
Bolt
Michał Kanownik
Prezes zarządu, Inicjator CEE Digital Coalition
Związek Cyfrowa Polska
Michał Mel
Retail Industry Manager
Google Polska
Natalia Długosz
Ekspertka ds. marketingu i komunikacji
Patryk Pallus
Redaktor naczelny
Wirtualnemedia.pl
Piotr Bober
Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju
Castorama Polska
Piotr Suchodolski
Dyrektor Biura Marketingu
ORLEN
Przemysław Barszcz
Country Manager
Booksy Polska
Tomasz Wojtas
Zastępca redaktora naczelnego
Wirtualnemedia.pl
Witold Drożdż
Członek Zarządu Orange Polska ds. Strategii i Spraw Korporacyjnych
Zbigniew Nowicki
Przewodniczący Rady
Izba Gospodarki Elektronicznej
Organizator
Partnerzy
— Partner projektu Wpływowi 2024 —
— Partner gali Wpływowi 2024 —
— Partner gali Wpływowi 2024 —
— Partner debaty oraz gali Wpływowi 2024 —
— Partner gali Wpływowi 2024 —
— Partner gali Wpływowi 2024 —
— Partner debaty —
Kontakt
Organizacja i współpraca reklamowa
stacjonarnie
| wrzesień - październik 2024 r.Wpływowi 2024
Wirtualnemedia.pl
24
lata na rynku medialnym
Działamy
od grudnia 2000 roku
3
miliony
osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl
70
tysięcy
osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl