marka produkt inwestycje e-commerce zrównoważony rozwój technologie biznes

stacjonarnie | wrzesień - październik 2024 r.

Wpływowi 2024

 Warszawa

Opis

Już 12 września startuje projekt „Wpływowi 2024”

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu skuteczne zarządzanie różnymi obszarami działalności firmy staje się kluczowym czynnikiem sukcesu. 

Projekt  „Wpływowi 2024” ma na celu zgłębienie tych obszarów i zidentyfikowanie sposobów, w jakie mogą one wpływać na rozwój przedsiębiorstwa, jego wpływu na rynek i opinię publiczną.

W ramach projektu zbadamy, w jaki sposób marka wpływa na postrzeganie firmy przez klientów i jakie korzyści może przynieść budowanie silnej marki. Przyjrzymy się również, jak inwestycje w rozwój produktów mogą przyczynić się do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku oraz jakie są najlepsze praktyki w zakresie zarządzania inwestycjami.

Nie zapomnimy także o roli technologii w dzisiejszym biznesie. Przeanalizujemy, w jaki sposób nowe technologie mogą wpływać na innowacje w firmie oraz jakie korzyści mogą przynieść efektywne strategie e-commerce. Ponadto, skoncentrujemy się na zrównoważonym rozwoju, badając, w jaki sposób działania firmy mogą być zgodne z zasadami odpowiedzialności społecznej i ochrony środowiska.

Poprzez ten projekt, będziemy dążyć do wypracowania kompleksowego zrozumienia wpływu poszczególnych obszarów działalności firmy na jej sukces oraz identyfikacji najlepszych praktyk, które mogą pomóc w osiągnięciu strategicznych celów biznesowych. 

W ocenie nie pominiemy wpływu i roli jaki poszczególne obszary mają na kreowanie opinii publicznej i budowanie zaufania społecznego. 

Projekt „Wpływowi 2024” zakończy gala finałowa, która odbędzie się 23 października 2024 r. w Warszawie. 

Podczas gali wręczymy wyróżnienia dla „Wpływowych 2024” w kategoriach: Marka, Produkt, Inwestycje, Technologie, E-commerce oraz Zrównoważony rozwój.

Zapraszamy do oglądania debat, w każdy czwartek o godz. 10.00. 

Transmisja „LIVE” dostępna będzie na stronie głównej portalu Wirtualnemedia.pl oraz w naszych social mediach: linkedin, facebook, you tube.

Program

czwartek, 12 września

  • 10:00 — 11:00

    Debata "Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu"

    • najważniejsze technologie roku 2024 – w co warto inwestować?
    • jakie są potencjalne korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w biznesie? Wpływ AI na biznes w przyszłości
    • zarządzanie zmianą i adaptacja organizacyjna. Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w procesie wdrażania sztucznej inteligencji i nowych technologii w firmach?
    • jakie są zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
    • jak nowe technologie mogą wspierać cele zrównoważonego rozwoju w biznesie?
    • jakie są największe zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem w erze cyfrowej?
    • innowacje technologiczne w biznesie – nowe usługi, komfort i bezpieczeństwo

      Uczestnicy debaty:
    • Przemysław Barszcz, Country Manager, Booksy Polska
    • Marcin Bartnicki, Chief Innovation Officer,  Wirtualna Polska Media 
    • Gracjan Chagowski, Sales Director Poland, Teads
    • Anna Gruszka, Chief Growth Officer, adQuery
    • Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl 

czwartek, 19 września

  • 10:00 — 11:00

    debata Nowe horyzonty e-commerce

    • najnowsze trendy i innowacje w e-commerce (voice commerce, AR, social commerce)
    • digitalizacja i automatyzacja sektora
    • jak dostosować strategię e-commerce do zmieniających się preferencji i zachowań klientów?
    • jakie nowe technologie mogą poprawić interakcję z klientami i zwiększyć zaangażowanie?
    • jakie są najnowsze narzędzia i strategie zapewniające bezpieczeństwo transakcji online?
    • jak zminimalizować ryzyko oszustw i naruszeń danych w e-commerce?
    • jakie są wyzwania i korzyści związane z ekspansją e-commerce na rynki zagraniczne?
    • jak dostosować strategie e-commerce do różnych kultur i uwarunkowań rynkowych?
    • jak e-commerce może wspierać cele zrównoważonego rozwoju, takie jak zmniejszenie emisji CO2 i minimalizowanie odpadów?
    • przyszłość branży e-commerce - prognozy i wyzwania

czwartek, 26 września

  • 10:00 — 11:00

    debata Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski

    • inwestycje jako kluczowy czynnik napędzający rozwój gospodarczy kraju
    • wpływ sektora publicznego na inwestycje
    • inwestycje a zrównoważony rozwój
    • inwestycje w edukację i kapitał ludzki
    • czy inwestycje w rozwój cyfrowy mogą przyczynić się do poprawy konkurencyjności polskich firm na rynku globalnym?
    • najefektywniejsze metody finansowania inwestycji w Polsce?

czwartek, 3 października

  • 10:00 — 11:00

    debata Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie

    • korzyści z wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w firmie
    • zysk kontra zrównoważony rozwój – wyzwanie dla firm w dążeniu do równowagi
    • zrównoważony rozwój w erze innowacji technologicznych
    • świadomi klienci, zrównoważone wybory: jak zrównoważony rozwój wpływa na decyzje konsumenckie
    • przedsiębiorczość społeczna: inwestycja w ludzi, planetę oraz zysk

czwartek, 10 października

  • 10:00 — 11:00

    debata Marka – kreowanie opowieści o sukcesie firmy

    • wartość marki w kreowaniu wizerunku firmy
    • rola marki w budowaniu lojalności klientów
    • znaczenie marki w procesie zakupowym klientów
    • wpływ marki na wartość firmy
    • znaczenie kultury marki dla pracowników
    • marka a budowanie zaufania społecznego
    • zarządzanie marką w erze cyfrowej
    • zrównoważony rozwój jako część strategii marki
    • AI w budowaniu marki

czwartek, 17 października

  • 10:00 — 11:00

    debata Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów

    • produkt a wartość marki – jak jakość produktu wpływa na reputację marki i zaufanie klientów?
    • jakie technologie mogą być wykorzystane do dostosowywania produktów do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów?
    • jakie są korzyści z oferowania spersonalizowanych produktów dla klientów?
    • w jaki sposób strategia produktowa może wpływać na postrzeganie marki przez klientów i jej pozycjonowanie na rynku?
    • jakie są korzyści z inwestowania w innowacje produktowe dla zwiększenia wartości firmy?
    • oczekiwania klientów dotyczące etyki produkcji i zrównoważonego rozwoju?

Prelegenci

Anna Gruszka

Anna Gruszka

Chief Growth Officer

adQuery

Gracjan Chagowski

Gracjan Chagowski

Sales Director Poland

Teads

Marcin Bartnicki

Marcin Bartnicki

Chief Innovation Officer

Wirtualna Polska Media

Przemysław Barszcz

Przemysław Barszcz

Country Manager

Booksy Polska

Tomasz Wojtas

Tomasz Wojtas

Zastępca redaktora naczelnego

Wirtualnemedia.pl

Organizator

Partner

— Partner gali Wpływowi 2024 — Teads

Kontakt

Organizacja i współpraca reklamowa

stacjonarnie

| wrzesień - październik 2024 r.

Wpływowi 2024

Wirtualnemedia.pl

24

lata na rynku medialnym

Działamy
od grudnia 2000 roku

3
miliony

osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl

70
tysięcy

osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl