technologie
media
streaming
subskrypcje
AI
dezinformacja
telewizja
prasa

Technologiczna rewolucja w mediach

Klub WP (ul. Żwirki i Wigury 16, Warszawa)
Konferencja stacjonarna 19 czerwca 2024

Opis

19 czerwca Portal Wirtualnemedia.pl zorganizował konferencję zatytułowaną „Technologiczna rewolucja w mediach", podczas której zgłębiliśmy przyszłość branży medialnej.

W obliczu dynamicznych zmian technologicznych, nasze wydarzenie było okazją do zrozumienia najnowszych trendów, wyzwań i możliwości, jakie niesie za sobą połączenie mediów z innowacjami technologicznymi.

Podczas wydarzenia odbyły się inspirujące dyskusje, dobre praktyki oraz głębokie zanurzenie w tematach dotyczących sztucznej inteligencji oraz nowych form konsumpcji treści.

Program

środa, 19 czerwca
  • 10.00

    otwarcie konferencji

  • 10.05 - 10.40

    debata Przyszłość mediów - technologiczne trendy i wyzwania

    • Artur Potocki, prezes zarządu Interia.pl
    • Michał Stefański, Head of Partnerships CEE, Google
    • Julita Ziółkowska, Country Manager, Teads
    • Piotr Żaczko, Communication Manager, TikTok CE
    • Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl
  • 10.45 - 11.00

    rozmowa 2:1 Prawda w erze dezinformacji

    • Marcel Kiełtyka, członek zarządu Stowarzyszenia Demagog
    • Paweł Prus, prezes zarządu Instytutu Zamenhofa
    • Prowadzący: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl
  • 11.05 - 11.40

    debata Ewolucja telewizji w erze platform streamingowych

    • Artur Dominiak, dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play
    • Maciej Gozdowski, Group Vice President - Streaming, Warner Bros. Discovery
    • dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. UW, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
    • dr Sylwia Szostak, Katedra Kultury i Mediów Uniwersytetu SWPS
    • Prowadzący: Adrian Gąbka, dziennikarz Wirtualnemedia.pl
  • 11.45 - 12.00

    rozmowa 1:1 Jak nowe technologie zmieniają sposób konsumpcji treści

    • Jarosław Łuczka, Product Owner w adQuery
  • 12.00 - 12.20

    Przerwa

  • 12.20 - 13.00

    debata Subskrypcje - trend czy strategia

    • Michał Brański, Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding S.A. oraz prezes Audioteka Group
    • Danuta Breguła, Media Development Investment Fund i Ringier International
    • Krystyna Libicka, szefowa subskrypcji, TOK FM
    • Paweł Nowacki, konsultant Izby Wydawców Prasy
    • Maksymilian Salski, Head of Digital Subscription, Gazeta Wyborcza
    • Prowadzący: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl
  • 13.05 - 13.20

    Wystąpienie: Aspekty prawne i wytyczne AI Act - co to oznacza dla marketerów

    • dr Damian Flisak, radca prawny, ekspert prawa nowych technologii i własności intelektualnej
  • 13.25 - 14.00

    debata Szanse i zagrożenia AI na dziś

    • dr Anna Gumkowska, Head of AI IAB Working Group
    • dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dyrektor Centrum Inteligentnych Technologii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
    • Anna Klimczuk, dyrektor komunikacji Microsoft Europa Centralna
    • Marek Szymański, dyrektor ds. cyfryzacji Wydawnictwa Bauer
    • Prowadzący: Tomasz Gardziński, wydawca Wirtualnemedia.pl
  • 14.05 - 14.40

    debata AI i media. Do czego to zmierza?

    • Michał Brański, Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding S.A. oraz prezes Audioteka Group
    • Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora
    • Maciej Kossowski, prezes Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych
    • Marcin Olender, Public Policy and Government Relations Manager, Google Polska
    • Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego Dziennika Gazety Prawnej
    • Prowadzący: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl
  • 14.40

    lunch

Prelegenci

Michał Brański

Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding S.A.

Danuta Breguła

Media Development Investment Fund i Ringier International

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Redaktor prowadząca, Wirtualnemedia.pl

Artur Dominiak

Dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play

dr Damian Flisak

Radca prawny, ekspert prawa nowych technologii i własności intelektualnej

Tomasz Gardziński

Wydawca i redaktor, Wirtualnemedia.pl

Adrian Gąbka

Dziennikarz, Wirtualnemedia.pl

Maciej Gozdowski

Group Vice President - Streaming, Warner Bros. Discovery

dr Anna Gumkowska

Head of AI IAB Working Group

Bartosz Hojka

Prezes Grupy Agora

dr Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dyrektor Centrum Inteligentnych Technologii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Marcel Kiełtyka

Członek zarządu Stowarzyszenia Demagog

Anna Klimczuk

Dyrektor komunikacji Microsoft Europa Centralna

Maciej Kossowski

Prezes Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych

dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. UW

Członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Krystyna Libicka

Szefowa Subskrypcji, TOK FM

Jarosław Łuczka

Product Owner w adQuery

Paweł Nowacki

Konsultant, Izba Wydawców Prasy

Marcin Olender

Public Policy and Government Relations Manager, Google Polska

Patryk Pallus

Redaktor naczelny, Wirtualnemedia.pl

Artur Potocki

Prezes Zarządu Interia.pl

Paweł Prus

Prezes zarządu Instytutu Zamenhofa

Maksymilian Salski

Head of Digital Subscription, Gazeta Wyborcza

dr Sylwia Szostak

Katedra Kultury i Mediów Uniwersytetu SWPS

Marek Szymański

Dyrektor ds. cyfryzacji, Wydawnictwo Bauer

Marek Tejchman

Zastępca redaktora naczelnego Dziennika Gazety Prawnej

Tomasz Wojtas

Zastępca redaktora naczelnego, Wirtualnemedia.pl

Julita Ziółkowska

Country Manager, Teads

Piotr Żaczko

Communication Manager TikTok CE

Partnerzy

— Partner strategiczny —
adquery
— Partner technologiczny —
teads
Konferencja stacjonarna 19 czerwca 2024

WIRTUALNEMEDIA.PL

Zarejestruj się