media technologie streaming subskrypcje AI dezinformacja telewizja prasa

Archiwum |

Konferencja technologiczna rewolucja w mediach

 Klub WP (ul. Żwirki i Wigury 16, Warszawa)

Opis

19 czerwca Portal Wirtualnemedia.pl zorganizował konferencję zatytułowaną „Technologiczna rewolucja w mediach", podczas której zgłębiliśmy przyszłość branży medialnej.

W obliczu dynamicznych zmian technologicznych, nasze wydarzenie było okazją do zrozumienia najnowszych trendów, wyzwań i możliwości, jakie niesie za sobą połączenie mediów z innowacjami technologicznymi.

Podczas wydarzenia odbyły się inspirujące dyskusje, dobre praktyki oraz głębokie zanurzenie w tematach dotyczących sztucznej inteligencji oraz nowych form konsumpcji treści.

Program

środa, 19 czerwca

  • 10:00

    otwarcie konferencji

  • 10:00 — 10:40

    Debata "Przyszłość mediów - technologiczne trendy i wyzwania"

    • Artur Potocki, prezes zarządu Interia.pl
    • Michał Stefański, Head of Partnerships CEE, Google
    • Julita Ziółkowska, Country Manager, Teads
    • Piotr Żaczko, Communication Manager, TikTok CE
    • Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl
  • 10:45 — 11:00

    Rozmowa 2:1 Prawda w erze dezinformacji

    • Marcel Kiełtyka, członek zarządu Stowarzyszenia Demagog
    • Paweł Prus, prezes zarządu Instytutu Zamenhofa
    • Prowadzący: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl
  • 11:05 — 11:40

    Debata "Ewolucja telewizji w erze platform streamingowych"

    • Artur Dominiak, dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play
    • Maciej Gozdowski, Group Vice President - Streaming, Warner Bros. Discovery
    • dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. UW, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
    • dr Sylwia Szostak, Katedra Kultury i Mediów Uniwersytetu SWPS
    • Prowadzący: Adrian Gąbka, dziennikarz Wirtualnemedia.pl
  • 11:45 — 12:00

    Rozmowa 1:1 Jak nowe technologie zmieniają sposób konsumpcji treści

    • Jarosław Łuczka, Product Owner w adQuery
  • 12:00 — 12:20

    Przerwa

  • 12:20 — 13:00

    Debata "Subskrypcje - trend czy strategia"

    • Michał Brański, Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding S.A. oraz prezes Audioteka Group
    • Danuta Breguła, Media Development Investment Fund i Ringier International
    • Krystyna Libicka, szefowa subskrypcji, TOK FM
    • Paweł Nowacki, konsultant Izby Wydawca Prasy
    • Maksymilian Salski, Head of Digital Subscription, Gazeta Wyborcza
    • Prowadzący: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl
  • 13:05 — 13:20

    Wystąpienie: Aspekty prawne i wytyczne AI Act - co to oznacza dla marketerów

    • dr Damian Flisak, radca prawny, ekspert prawa nowych technologii i własności intelektualnej
  • 13:25 — 14:00

    Debata "Szanse i zagrożenia AI na dziś"

    • dr Anna Gumkowska, Head of AI IAB Working Group
    • dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dyrektor Centrum Inteligentnych Technologii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
    • Anna Klimczuk, dyrektor komunikacji Microsoft Europa Centralna
    • Marek Szymański, dyrektor ds. cyfryzacji Wydawnictwa Bauer
    • Tomasz Gardziński, wydawca Wirtualnemedia.pl
  • 14:05 — 14:40

    Debata "AI i media. Do czego to zmierza?"

    • Michał Brański, Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding S.A. oraz prezes Audioteka Group
    • Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora
    • Maciej Kossowski, prezes Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych
    • Marcin Olender, Public Policy and Government Relations Manager, Google Polska
    • Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego Dziennika Gazety Prawnej
    • Prowadzący: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl
  • 14:40

    Lunch

Prelegenci

Adrian Gąbka

Adrian Gąbka

Dziennikarz

Wirtualnemedia.pl

Anna Klimczuk

Anna Klimczuk

Dyrektor komunikacji

Microsoft Europa Centralna

Artur Dominiak

Artur Dominiak

Dyrektor Departamentu Usług

Dom w Play

Artur Potocki

Artur Potocki

Prezes Zarządu

Interia.pl

Danuta Breguła

Danuta Breguła

Media Development Investment Fund i Ringier International

.

dr Damian Flisak

Radca prawny, ekspert prawa nowych technologii i własności intelektualnej

.

dr Damian Flisak

dr Damian Flisak

Radca prawny, ekspert prawa nowych technologii i własności intelektualnej

.

dr Dominika Kaczorowska-Spychalska

dr Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dyrektor Centrum Inteligentnych Technologii

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. UW

dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. UW

Członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

.

dr Sylwia Szostak

dr Sylwia Szostak

Katedra Kultury i Mediów Uniwersytetu SWPS

.

Jarosław Łuczka

Jarosław Łuczka

Product Owner

adQuery

Julita Ziółkowska

Julita Ziółkowska

Country Manager

Teads

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Redaktorka prowadząca

Wirtualnemedia.pl

Krystyna Libicka

Krystyna Libicka

Szefowa Subskrypcji

TOK FM

Maciej Kossowski

Maciej Kossowski

Prezes Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych

.

Maksymilian Salski

Maksymilian Salski

Head of Digital Subscription

Gazeta Wyborcza

Marcel Kiełtyka

Marcel Kiełtyka

Członek zarządu

Stowarzyszenie Demagog

Marcin Olender

Marcin Olender

Public Policy and Government Relations Manager

Google Polska

Marek Szymański

Marek Szymański

Dyrektor ds. cyfryzacji

Wydawnictwo Bauer

Marek Tejchman

Marek Tejchman

Zastępca redaktora naczelnego

Dziennik Gazeta Prawna

michal-branski

Michał Brański

Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding S.A.

.

Patryk Pallus

Patryk Pallus

Redaktor naczelny

Wirtualnemedia.pl

Paweł Nowacki

Paweł Nowacki

Konsultant

Stowarzyszenie Praktyków Transformacji Cyfrowej

Paweł Prus

Paweł Prus

Prezes zarządu

Instytut Zamenhofa

Piotr Żaczko

Piotr Żaczko

Communication Manager

TikTok CE

Tomasz Gardziński

Tomasz Gardziński

Wydawca i redaktor

Wirtualnemedia.pl

Tomasz Wojtas

Tomasz Wojtas

Zastępca redaktora naczelnego

Wirtualnemedia.pl

Partnerzy

adquery logo

— Partner gali Wpływowi 2024 —

Teads

Archiwum

|

Konferencja technologiczna rewolucja w mediach

Wirtualnemedia.pl

24

lata na rynku medialnym

Działamy
od grudnia 2000 roku

3
miliony

osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl

70
tysięcy

osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl