Strona główna Wydarzenia Konferencja "Brand New(s)"

stacjonarnie

Konferencja "Brand New(s)"

20 listopada 2025
Teatr 6.piętro w PKiN w Warszawie
Background

Opis wydarzenia

Technologia zmienia media szybciej, niż zdążymy przewinąć ekran. AI w newsroomach, nowe oblicze outdooru, influencerzy 2.0 i retail media jako złote dziecko rynku – to tylko część tematów, które poruszymy podczas kolejnej edycji „Brand New(s)”.

 

Tutaj zarejestruj się na wydarzenie. Udział jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji. 

Program

20 listopada 2025
09:00
👋 Rejestracja
09:35 - 09:40
Otwarcie konferencji
  • 👤 Michał Mańkowski, członek zarządu i dyrektor wydawniczy w Wirtualnemedia.pl 
09:40 - 09:55
WWW, czyli Wirtualny Wskaźnik Wpływu
  • 👤 Michał Mańkowski, członek zarządu i dyrektor wydawniczy w Wirtualnemedia.pl 
  • ➡️ Dlaczego, jak i po co zrobiliśmy nasz Wirtualny Wskaźnik Wpływu?
  • ➡️ Czym jest, a czym nie jest "WWW"?
10:00 - 10:35
1:1 z Gościem Specjalnym
  • 👤 Prowadząca: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl 
  • 👤 Krzysztof Gawkowski - Wiceprezes Rady Ministrów - Minister Cyfryzacji
  • ➡️ skala i impakt dezinformacji - stan na dziś; 
  • ➡️ wysiłki państwa przeciw dezinformacji, 
  • ➡️ kluczowi aktorzy odpowiedziani za dezinformacje
10:40 - 11:15
Powrót zza światów, czyli czy reklama outdoorowa może być sexy
  • 👤 Prowadzący: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl 
  • ➡️ Rozmowa o rosnącym kanale, czy to tylko chwilowy hype czy faktycznie kanał, który może namieszać. 
  • ➡️ Dlaczego znów patrzymy na billboardy i citylighty z zaciekawieniem.
  • ➡️ Co sprawia, że kampanie w przestrzeni miejskiej przyciągają wzrok i emocje.
  • ➡️ Kiedy outdoor ma największy sens dla marki i odbiorcy.
11:15 - 11:35
☕Przerwa kawowa
11:35 - 12:10
Strach ma wielkie oczy, czyli jak newsroomy korzystają z AI
  • 👤 Prowadzący: Michał Mańkowski, członek zarządu i dyrektor wydawniczy w Wirtualnemedia.pl 
  • 👤 Marcin Bartnicki, Dyrektor Transformacji Produktu Wydawniczego, Wirtualna Polska
  • 👤 Paulina Gumowska, dyrektor wydawnicza, Grupa PTWP
  • 👤 Danuta Breguła-Poniatowska, dyrektor zarządzająca Onet
  • ➡️Jak generatywna sztuczna inteligencja zmienia pracę dziennikarzy i wydawców.  
  • ➡️ Czy AI to wsparcie w researchu i tworzeniu treści, czy raczej zagrożenie dla jakości i wiarygodności mediów?  
  • ➡️ Ile treści jest produkowanych przez AI, jak podchodzą do tego dziennikarze 
  • ➡️ Czy jeśli ktoś nie korzysta z AI może się pakować z zawodu? 
12:15 - 12:50
Policzmy się, czyli jak to jest naprawdę z efektywnością kampanii reklamowych
  • 👤 Prowadzący: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl
  • ➡️ Stare wskaźniki vs nowe wartości, które liczą się dla klienta
  • ➡️ Czym tak naprawdę dzisiaj rozlicza się branża i czy wszyscy na pewno chcą rozliczać się tym samym. 
  • ➡️ Co dziś naprawdę liczy się dla klienta i odbiorcy.
  • ➡️ Jak prosto ocenić, czy kampania działa.
  • ➡️ Czy wszyscy muszą rozliczać się tak samo – i kiedy warto to ujednolicić.
12:55 - 13:30
Marketing w czasach kryzysów i niepewności, czy brand safety jeszcze w ogóle jest możliwe
  • 👤 Prowadzący: Dominik Senkowski, dziennikarz Wirtualnemedia.pl 
  • ➡️ Jak marki komunikują się w świecie wojen, inflacji, kryzysu klimatycznego?  
  • ➡️ Gdzie jest granica między odpowiedzialnością społeczną a marketingiem oportunistycznym?  
  • ➡️ Czy można udawać, że ten świat nie istnieje i walczyć o mityczne brand safety? 
13:30 - 13:50
☕Przerwa kawowa
13:50 - 14:25
Retail media nowym złotem? O co chodzi w najgorętszym dziś trendzie?
  • 👤 Prowadzący: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl 
  • 👤Paweł Kopacki, Senior Product Owner, Wirtualna Polska Media
  • 👤Krzysztof Balewski, E-Commerce Growth Manager, Ringier Axel Springer Polska
  • 👤Tomasz Machała, CEO, Justtag Group
  • 👤Anna Gruszka, Chief Growth Officer, adQuery
  • ➡️ Czym jest właściwie retail media? 
  • ➡️ Jak i dlaczego rośnie ten kanał? 
  • ➡️ Czy retail media to kolejna fala reklamy cyfrowej? 
  • ➡️ Jakie branże nie powinny wchodzić w retail media, a które sprawdzają się wyjątkowo dobrze? 
14:30 - 15:00
Influencer 2.0, czyli czego nie widać w branży influencer marketingu
  • 👤 Prowadząca: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl 
  • 👤Michał Hertel, CEO, Brandlift
  • 👤Michał Marszał, Twórca internetowy
  • 👤Katarzyna Knecht, Director of Sales & Product Development, seegame
  • ➡️ Influencerzy coraz częściej funkcjonują jak wydawcy – mają własne redakcje, formaty i strategie mediowe. Na ile są konkurencją dla mediów, a na ile partnerami marek? 
  • ➡️ Co dzieje się za kulisami: zespoły, własne formaty, planowanie jak w redakcjach.
  • ➡️ Wydawcy czy partnerzy marek: kiedy konkurują z mediami, a kiedy tworzą układy win-win.
  • ➡️ Co dalej: AI, własne produkty i płatne treści — jak to zmieni budżety i zaufanie odbiorców.
15:00 - 16:00
😋 Lunch

Prelegenci

Anna Gruszka
Anna Gruszka
Chief Growth Officer
adQuery
Danuta Breguła
Danuta Breguła-Poniatowska
dyrektor zarządzająca
Onet
Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
dziennikarz
Wirtualnemedia.pl
Jan Zając
dr Jan Zając
CEO
Sotrender
Hubert Świtalski
Hubert Świtalski
Senior Business Director,
DoubleVerify
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Redaktorka prowadząca
Wirtualnemedia.pl
Katarzyna Knecht
Katarzyna Knecht
Director of Sales & Product Development
seegame
Krzysztof Balewski
Krzysztof Balewski
E-Commerce Growth Manager
Ringier Axel Springer Polska
Krzysztof Gawkowski
Krzysztof Gawkowski
Wiceprezes Rady Ministrów - Minister Cyfryzacji
Maciej Kossowski
Maciej Kossowski
Prezes Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych
.
Marcin Bartnicki
Marcin Bartnicki
Dyrektor Transformacji Produktu Wydawniczego
Wirtualna Polska Media
Marcin Sałański, Nextbike
Marcin Sałański
Head of Communications
Nextbike Polska S.A.
Marcin Szczupak
Marcin Szczupak
CEO
Mediaboard Polska
Mateusz Bojanowski
Mateusz Bojanowski
Head of Digital
Cityboard Digital
Michał Hertel
Michał Hertel
CEO
Brandlift
Michał Mańkowski
Michał Mańkowski
Członek Zarządu, Dyrektor Wydawniczy
Wirtualnemedia.pl
Patryk Pallus
Patryk Pallus
Redaktor naczelny
Wirtualnemedia.pl
Paulina Gumowska
Paulina Gumowska
dyrektor wydawnicza
Grupa PTWP
Paweł Kopacki
Paweł Kopacki
Senior Product Owner
Wirtualna Polska Media
Tomasz Machała
Tomasz Machała
CEO
Justtag Group
Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Zastępca redaktora naczelnego
Wirtualnemedia.pl

Kontakt

Przemysław Zbróg
502 707 228
przemyslaw.zbrog@wirtualnemedia.pl
Michał Barwiński
888 464 999
Michal.barwinski@wirtualnemedia.pl

Partnerzy