dodatek
W dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy, nowoczesny employer branding staje się kluczowym narzędziem dla firm, które pragną przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty. Budowanie silnej marki pracodawcy to nie tylko strategia marketingowa, ale również inwestycja w przyszłość organizacji. W dobie globalizacji, cyfryzacji, zmieniających się oczekiwań pracowników oraz rosnącej roli wartości korporacyjnych, przedsiębiorcy muszą skupić się na kreowaniu atrakcyjnego i autentycznego wizerunku.
W dodatku Nowoczesny employer branding przyjrzymy się najnowszym trendom i praktykom w zakresie employer brandingu, które pomagają firmom wyróżniać się na rynku i budować zaangażowane, lojalne zespoły.
W dodatku:
rola kampanii employer brandingowych w budowaniu marki pracodawcy
wykorzystanie social mediów do budowania marki pracodawcy
od quiet quitting do wypalenia - troska o dobrostan psychiczny pracowników jako fundament wartości employer brandingowych
promowanie różnorodności jako element employer brandingu
inicjatywy wspierające inkluzywne miejsce pracy
platformy do zarządzania relacjami z kandydatami i pracownikami