Strona główna Wydarzenia BRAND NEW(S) Trendbook 2025

trendbook

BRAND NEW(S) Trendbook 2025

12 grudnia 2024

Opis wydarzenia

Rynek mediów, marketingu czy cyfrowych usług zmienia się dynamicznie. Tradycyjną telewizję zastępują powoli platformy streamingowe i kanały FAST, które generują przychody dzięki reklamom adresowalnym. Serwisy streamingowe jak i gazety online dostępne są dzięki subskrypcjom, które coraz częściej pozwalają też na zakup produktów fizycznych. Zamiast gwiazd w działaniach reklamowych coraz częściej wykorzystywani są influencerzy, ale z działaniami niektórych z nich wiążą się kontrowersje. Wydawcy próbują sobie ułożyć relacje z gigantami technologicznymi. Mimo że nadal chodzimy do sklepów stacjonarnych, to wygodnie kupujemy w internecie. No i wreszcie sztuczna inteligencja, która wkracza w każdą dziedzinę życia, także reklamę i PR. Co dalej? 

 

W środku znajdują się takie tematy jak:

 

  • kalendarium wydarzeń roku

  • relacje wydawców z gigantami technologicznymi

  • rynek subskrypcji mediów i produktów fizycznych

  • rozwój streamingu i kanałów FAST

  • rynek zakupów w internecie

  • trendy w influencer marketingu

  • czy branża wybacza „upadłym” influencerom

  • sztuczna inteligencja w branży reklamowej i PR

Zapraszamy do lektury !

 

Kontakt

Przemysław Zbróg
502 707 228
przemyslaw.zbrog@wirtualnemedia.pl
Michał Barwiński
888 464 999
Michal.barwinski@wirtualnemedia.pl