trendbook
Rynek mediów, marketingu czy cyfrowych usług zmienia się dynamicznie. Tradycyjną telewizję zastępują powoli platformy streamingowe i kanały FAST, które generują przychody dzięki reklamom adresowalnym. Serwisy streamingowe jak i gazety online dostępne są dzięki subskrypcjom, które coraz częściej pozwalają też na zakup produktów fizycznych. Zamiast gwiazd w działaniach reklamowych coraz częściej wykorzystywani są influencerzy, ale z działaniami niektórych z nich wiążą się kontrowersje. Wydawcy próbują sobie ułożyć relacje z gigantami technologicznymi. Mimo że nadal chodzimy do sklepów stacjonarnych, to wygodnie kupujemy w internecie. No i wreszcie sztuczna inteligencja, która wkracza w każdą dziedzinę życia, także reklamę i PR. Co dalej?
W środku znajdują się takie tematy jak:
kalendarium wydarzeń roku
relacje wydawców z gigantami technologicznymi
rynek subskrypcji mediów i produktów fizycznych
rozwój streamingu i kanałów FAST
rynek zakupów w internecie
trendy w influencer marketingu
czy branża wybacza „upadłym” influencerom
sztuczna inteligencja w branży reklamowej i PR
Zapraszamy do lektury !