media PR subskrypcje AI telewizja e-commerce

trendbook |

BRAND NEW(S) Trendbook 2025

Opis

 

Rynek mediów, marketingu czy cyfrowych usług zmienia się dynamicznie. Tradycyjną telewizję zastępują powoli platformy streamingowe i kanały FAST, które generują przychody dzięki reklamom adresowalnym. Serwisy streamingowe jak i gazety online dostępne są dzięki subskrypcjom, które coraz częściej pozwalają też na zakup produktów fizycznych. Zamiast gwiazd w działaniach reklamowych coraz częściej wykorzystywani są influencerzy, ale z działaniami niektórych z nich wiążą się kontrowersje. Wydawcy próbują sobie ułożyć relacje z gigantami technologicznymi. Mimo że nadal chodzimy do sklepów stacjonarnych, to wygodnie kupujemy w internecie. No i wreszcie sztuczna inteligencja, która wkracza w każdą dziedzinę życia, także reklamę i PR. Co dalej? 

 

 

W środku znajdują się takie tematy jak:

 

  • kalendarium wydarzeń roku

  • relacje wydawców z gigantami technologicznymi

  • rynek subskrypcji mediów i produktów fizycznych

  • rozwój streamingu i kanałów FAST

  • rynek zakupów w internecie

  • trendy w influencer marketingu

  • czy branża wybacza „upadłym” influencerom

  • sztuczna inteligencja w branży reklamowej i PR

Zapraszamy do lektury !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

trendbook

|

BRAND NEW(S) Trendbook 2025

Wirtualnemedia.pl

24

lata na rynku medialnym

Działamy
od grudnia 2000 roku

3
miliony

osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl

70
tysięcy

osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl