media reklama dezinformacja telewizja prasa internet biznes

Archiwum |

BRAND NEW(S) Konferencja "Technologiczna rewolucja w mediach"

 Kinoteka w PKiN

Opis

12 czerwca Portal Wirtualnemedia.pl po raz drugi zorganizował wyjątkową konferencję zatytułowaną „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”, która stała się przestrzenią do rozmów o przyszłości branży medialnej w dobie dynamicznych zmian technologicznych.

Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję przyjrzeć się najnowszym trendom, wyzwaniom oraz możliwościom, jakie niesie połączenie mediów z innowacjami technologicznymi.

Był to dzień pełen wiedzy, wymiany doświadczeń i spojrzenia w przyszłość, której tempo wyznaczają technologia i innowacje.

 

Kolejna edycja zaplanowana jest na jesień 2025 r.

Program

czwartek, 12 czerwca

  • 09:00

    Otwarcie konferencji, rejestracja

  • 09:30 — 10:05

    Wideo w czasach streamingowej rewolucji

    • Kanały FAST nowym obliczem telewizji. Jaki mają potencjał?
    • Jaka będzie przyszłość telewizji linearnej i serwisów streamingowych?
    • Jak zmienia się rola operatorów w dostarczaniu treści wideo 
    • Artur Dominiak, Dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play
    • Joanna Kopeć, EMEA Insight Lead w Nielsen
    • Katarzyna Drogowska, Head of Product Player and Editorial Team w Warner Bros Discovery 
    • Magda Plichta-Kaput, Digital Product Director w Canal+
    • Prowadzenie: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl
  • 10:10 — 10:45

    Influencer marketing na zakręcie

    • Już nie „kupowanie twarzy”. Zmiana paradygmatu marketingu z influencerami
    • Mierzenie efektywności influencer marketingu
    • Analityka danych w influencer marketingowych
    • Dobór influencera – czym się kierować
    • Katarzyna Chocyk, Head of Marketing w Lifetube
    • Karina Hertel, Partnerka Zarządzająca w Brandlift
    • Marek Myślicki, Prezes Stowarzyszenia Profesjonalistów Influencer Marketingu oraz Wiceprezes w Generation9
    • Łukasz Wysocki, Vice President Partnerships CEE w Tivio Studio
    • Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl
  • 10:50 — 11:25

    Jak złapać uwagę użytkownika reklamą wideo

    • Jak reklamy wideo wychodzą poza komputery i smartfony?
    • Jak przełamać niechęć odbiorców do reklam?
    • Jak reklamę wideo zmieniają AI i nowe regulacje?
    • Magda Patorska, Account Director w Adform
    • Anna Kuropatwa, strategy & consumer science analytics managing partner, CSA Poland w Havas Media Network
    • Anna Gruszka, Chief Growth Officer w AdQuery
    • Adam Krajewski, Sales Supervisor w NEW AGE MEDIA
    • Rafał Klara, Strategy Director w Re58
    • Prowadzenie: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl
  • 11:25 — 12:00

    Przerwa kawowa

  • 12:00 — 12:35

    Dezinformacja

    • Ile wie dziennikarz o dezinformacji?
    • Technologie a dezinformacja
    • Fact-checking
    • Kompetencje cyfrowe w dobie fake newsów
    • Marcel Kiełtyka, Członek Zarządu w Stowarzyszeniu Demagog 
    • Monika Blandyna Lewkowicz, Polska Agencja Prasowa 
    • Anna Wittenberg, dziennikarka w WNP.pl
    • Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl
  • 12:40 — 13:15

    Programmatic. Gdzie jesteśmy i co jest dziś „hot”

    • jak zmienił się rynek programatyczny w ostatnim czasie?
    • co rośnie, a co się kurczy w reklamie programatycznej?
    • świat bez ciasteczek czy jednak z ciasteczkami? Czyli jak decyzja Google zmieniła rynek
    • najlepsze praktyki, czyli co robić, a czego unikać 
    • czy reklama programatyczna może być kreatywna i po prostu fajna?
    • Halina Szydłowska, Head of Programmatic Sales w NaTemat
    • Rafał Muciński, Programmatic & Platforms Strategy Director w Publicis Media
    • Robert Bernaciak, CEO w Performance Labs
    • Prowadzenie: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl
       
  • 13:20 — 14:00

    Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo?

    • Wpływ algorytmów na pracę redakcji w praktyce
    • Jak zmieniło się pisanie, dobór tematów i sposób opowiadania historii?
    • Pętla clickbaitu, kto jest winny? Wydawcy, big tech, czytelnicy?
    • Rafał Madajczak, Redaktor Naczelny w Gazeta.pl
    • Janusz Schwertner, Dyrektor Programy w Iberion, Redaktor Naczelny w Goniec.pl
    • Marek Twaróg, Redaktor Naczelny w Polska Press Grupy
    • Jakub Sawa, Ekspert SEO, Co-founder fratreseo.com
    • Prowadzenie: Michał Mańkowski, dyrektor wydawniczy, członek zarządu Wirtualnemedia.pl 
  • 14:00 — 15:00

    Lunch

Prelegenci

Adam Krajewski

Adam Krajewski

Sales Supervisor

NEW AGE MEDIA

Anna Gruszka

Anna Gruszka

Chief Growth Officer

adQuery

Anna Kuropatwa

Anna Kuropatwa

strategy & consumer science analytics managing partner, CSA Poland

Havas Media Network

Anna Wittenberg

Anna Wittenberg

Dziennikarka

WNP.pl

Artur Dominiak

Artur Dominiak

Dyrektor Departamentu Usług

Dom w Play

Halina Szydłowska

Halina Szydłowska

Programmatic Director

Grupa na:Temat

Jakub Sawa

Jakub Sawa

Ekspert SEO, Co-founder fratreseo.com

Janusz Schwertner

Janusz Schwertner

dyrektor programy, redaktor naczelny

Iberion, Goniec.pl

Joanna Kopeć

Joanna Kopeć

EMEA Insight Lead

Nielsen

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Redaktorka prowadząca

Wirtualnemedia.pl

Karina Hertel

Karina Hertel

Partnerka Zarządzająca

Brandlift

Katarzyna Chocyk

Katarzyna Chocyk

Head of Marketing

Lifetube

Katarzyna Drogowska

Katarzyna Drogowska

Head of AVOD Streaming

TVN Warner Bros. Discovery

Łukasz Wysocki

Łukasz Wysocki

Vice President Partnerships CEE

TIVIO Studio

Magda Patorska

Magda Patorska

account director

Adform

Magdalena Plichta-Kaput

Magdalena Plichta-Kaput

Digital Product Director

Canal+

Marcel Kiełtyka

Marcel Kiełtyka

Członek zarządu

Stowarzyszenie Demagog

Marek Myślicki

Marek Myślicki

Wiceprezes

Generation9

Marek Twaróg

Marek Twaróg

Redaktor Naczelny

Polska Press Grupa

Michał Mańkowski

Michał Mańkowski

Członek Zarządu, Dyrektor Wydawniczy

Wirtualnemedia.pl

Monika Bladyna Lewkowicz

Monika Blandyna Lewkowicz

Polska Agencja Prasowa

Patryk Pallus

Patryk Pallus

Redaktor naczelny

Wirtualnemedia.pl

Rafał Klara

Rafał Klara

Strategy Director

Re58

Rafał Madajczak

Rafał Madajczak

Redaktor Naczelny

Gazeta.pl

Rafał Muciński

Rafał Muciński

Programmatic & Platforms Strategy Director

Publicis Media

Robert Bernaciak

Robert Bernaciak

CEO

Performance Labs

Tomasz Wojtas

Tomasz Wojtas

Zastępca redaktora naczelnego

Wirtualnemedia.pl

Partnerzy

lifetube

Nielsen

Play

NAM

Strefa Biznesu

Polska Press Grupa

Kontakt

Organizacja i współpraca reklamowa

Archiwum

|

BRAND NEW(S) Konferencja "Technologiczna rewolucja w mediach"

Wirtualnemedia.pl

25

lat na rynku medialnym

Działamy
od grudnia 2000 roku

3

miliony

osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl

50

tysięcy

osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl