stacjonarnie
Świat przyspiesza. Nowe technologie są dla świata mediów, marketingu i komunikacji wielką szansą, ale i wyzwaniem. Na naszych oczach technologie sztucznej inteligencji, algorytmy mediów społecznościowych zmieniają modele konsumpcji treści i sposoby docierania z informacją do czytelników. To sprawia, że modyfikacjom ulegają wypracowywane latami strategie mediowe, marketingowe i PR-owe. Potrzebujemy zupełnie nowego podejścia?
Podczas konferencji „Media, Technologie, Marketing i PR”, wspólnie z zaproszonymi ekspertami, będziemy rozmawiać o zmieniającej się w tak wielu aspektach rzeczywistości. Przy okazji podsumujemy, co zmieniło się w mijającym powoli 2024 i na co przygotowywać się w 2025 roku.
Jakie są zagrożenia związane z transformacją cyfrową? Jak chronić się przed nimi?
Paneliści:
Krzysztof Stanowski, dziennikarz, założyciel Kanału Zero
Prowadzenie: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl
Największy zagrożenie dla wydawców w zakresie monetyzacji dziś? Inflacja, słaba jakość mediów, big techy
Paneliści:
Paweł Sołtys, prezes Radio 357
Prowadzenie: Dominik Senkowski, dziennikarz Wirtualnemedia.pl
AI i bezpieczeństwo. Deep fake, voice cloning i i inne rodzaje oszustw bazujących na AI. Jak reagować i się bronić?
Panelista:
Szymon Łukasik, dyrektor Ośrodka Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji NASK
Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl
Personalizacja kluczem do sukcesu kampanii z reklamami adresowalnymi i zadowolenia użytkowników. Co już dzisiaj możemy wiedzieć o odbiorcy, a jaką wiedzę o widzach zyskamy w przyszłości?
Paneliści:
Marta Winiarska, Senior Media Strategy & Innovations Manager Zenith
Prowadzenie: Adrian Gąbka, dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery
Prowadzenie: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl
krótkie formy video w strategii influencer marketingowej (Reels, Shorts)
Paneliści:
Justyna Wróbel, Senior Account Manager w 24/7Communication
Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl
2025 rok: kluczowe trendy
Paneliści:
Tomasz Jażdżyński, wiceprezes ds. operacyjnych Burda Media Polska
Prowadzenie: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl