media technologie marketing

stacjonarnie |

BRAND NEW(S) konferencja Media, Technologie, Marketing i PR

 Klub WP (ul. Żwirki i Wigury 16, Warszawa)

Bezpłatnie

Opis

Świat przyspiesza. Nowe technologie są dla świata mediów, marketingu i komunikacji wielką szansą, ale i wyzwaniem. Na naszych oczach technologie sztucznej inteligencji, algorytmy mediów społecznościowych zmieniają modele konsumpcji treści i sposoby docierania z informacją do czytelników. To sprawia, że modyfikacjom ulegają wypracowywane latami strategie mediowe, marketingowe i PR-owe. Potrzebujemy zupełnie nowego podejścia? 

 

Podczas konferencji  „Media, Technologie, Marketing i PR”, wspólnie z zaproszonymi ekspertami, będziemy rozmawiać o zmieniającej się w tak wielu aspektach rzeczywistości. Przy okazji podsumujemy, co zmieniło się w mijającym powoli 2024 i na co przygotowywać się w 2025 roku.

Program

wtorek, 26 listopada

  • 10:00 — 10:50

    debata Cyfrowa transformacja mediów – wyzwania i możliwości

    • Jak wygląda transformacja cyfrowa w Państwa firmach? Co jest w niej najważniejsze?
    • Telewizja, radio, prasa – czy i kiedy nastąpi zmierzch tych mediów i pozostaną wyłącznie te funkcjonujące w internecie 
    • Jak sztuczna inteligencja wpływa na działanie mediów, jak uprawnia funkcjonowanie organizacji i w jakich obszarach?
    • Jakie regulacje dotyczące działania mediów w sferze cyfrowej są najważniejsze? Jak idzie ich wdrażanie? Co należy zmienić? AI ACT, DSM, DMA, prawo autorskie
    • Jakie są zagrożenia związane z transformacją cyfrową? Jak chronić się przed nimi?

       

      Paneliści: 

    • Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media
    • Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia
    • Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press
    • Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ Polska
    • Krzysztof Stanowski, dziennikarz, założyciel Kanału Zero
    • Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue, TVN Warner Bros. Discovery

       

      Prowadzenie: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl

  • 10:55 — 11:25

    debata Nowe możliwości monetyzacji dla wydawców

    • Profilowane reklamy – czy biznes jest w Polsce zainteresowany taką reklamą?
    • Napiwki dla dziennikarzy, mikropłatności czy to przyszłość mediów?
    • Subskrypcje, wpłaty patronów/darczynców - czy Polacy są gotowi masowo płacić za zamknięte treści w Internecie, czy jest możliwe żebyśmy przeszli z modelu otwartych portali, mediów dużych do zamkniętych, rodzaje subskrypcji - który najlepszy?
    • Reklamy w aplikacjach i wersjach mobilnych stron - która lepsza i dlaczego? Jak monetyzowac przestrzeń w aplikacjach mobilnych?
    • Wyzwania stojące przed wydawcami w rywalizacji z algorytmami Google i Meta - jak utrzymać przychody wydawców?
    • Jak Patronite zmienił rynek mediów?
    • Największy zagrożenie dla wydawców w zakresie monetyzacji dziś? Inflacja, słaba jakość mediów, big techy

       

      Paneliści: 

    • Tadeusz Chełkowski, założyciel Patronite
    • Tomasz Musiał, VP Sales Waytogrow
    • Paweł Nowacki, konsultant, przedstawiciel Stowarzyszenia Praktyków Transformacji Cyfrowej
    • Paweł Sołtys, prezes Radio 357

       

      Prowadzenie: Dominik Senkowski, dziennikarz Wirtualnemedia.pl

  • 11:30 — 11:45

    rozmowa 1:1 Sztuczna inteligencja w branży kreatywnej - szanse i zagrożenia

    • AI i dane. Co o nas wie sztuczna inteligencja
    • AI i nasza praca. Czy sztuczna inteligencja jest gotowa na pracę kreatywną? Jak bardzo w rozwoju swojej „kreatywności” posunie się AI
    • AI i język. Duże modele językowe – szanse, wyzwania, koszty. Polski model PLLuM
    • AI i bezpieczeństwo. Deep fake, voice cloning i i inne rodzaje oszustw bazujących na AI. Jak reagować i się bronić?

       

      Panelista:

    • Szymon Łukasik, dyrektor Ośrodka Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji NASK

       

      Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl

  • 11:50 — 12:25

    debata Nowe oblicze telewizji: streaming, reklamy adresowalne i kanały FAST – szanse i wyzwania

    • Kanały FAST coraz bardziej popularnym trendem rynkowym w Polsce. Uruchomienia jakich stacji można jeszcze się spodziewać i przez kogo? Do nadawców mogą dołączyć instytucje kultury i inne organizacje?
    • Problem z agregacją w streamingu. Czy doczekamy się aplikacji czy rozwiązania, które pozwoli nam na oglądanie wszystkich stacji płatnych i bezpłatnych w jednym miejscu?
    • Reklama adresowalna w praktyce. Jakie kampanie sprawdzają się w DAI najlepiej? Kiedy reklama adresowalna stanie się powszechna niezależnie od sposobu odbioru telewizji? Dojdzie do szerokiej współpracy nadawców i operatorów?
    • Sztuczna inteligencja w streamingu. Czy AI pomoże w uruchomieniu kolejnych kanałów FAST i uprości życie nadawców, serwisów streamingowych przygotowujących polskie wersje językowe?
    • Treści 4K jednym z największych atutów streamingu. Dlaczego w tym modelu sprawdzają się bardziej niż w tradycyjnej telewizji i czy już zawsze będziemy musieli płacić więcej za lepszą jakość obrazu?
    • Personalizacja kluczem do sukcesu kampanii z reklamami adresowalnymi i zadowolenia użytkowników. Co już dzisiaj możemy wiedzieć o odbiorcy, a jaką wiedzę o widzach zyskamy w przyszłości?

       

      Paneliści: 

    • Agnieszka Gajzler, Managing Director TV & Digital Content Growth Wirtualna Polska
    • Przemysław Frasunek, członek zarządu RedgeTechnologies
    • Grzegorz Janczura, dyrektor pionu projektów internetowych w Cyfrowym Polsacie
    • Marta Winiarska, Senior Media Strategy & Innovations Manager Zenith

       

      Prowadzenie: Adrian Gąbka, dziennikarz Wirtualnemedia.pl

  • 12:45 — 13:00

    rozmowa 1:1 Od cookieless do AI - jak nowe technologie zmieniają reklamę cyfrową i e-commerce

    • Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery

       

      Prowadzenie: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl

  • 13:05 — 13:35

    debata Influencer Marketing: jakie strategie działają dziś i co się sprawdzi w 2025 roku

    • brand safety w influencer marketingu
    • wirtualni influencerzy - zajawka czy pełnoprawny trend
    • influencerzy kreowani przez marki
    • mikroinfluencerzy w strategii marketingowej marek
    • rola zasięgów influencerów w doborze do kampanii
    • etyka w influencer marketing
    • krótkie formy video w strategii influencer marketingowej (Reels, Shorts)

       

      Paneliści:

    • Dominika Pietryga, dyrektor marketingu Dahlia
    • Anna Trusewicz, Business Development Manager w Lifetube
    • Marcin Woźniak, Product & Strategy Director, LiquidThread
    • Justyna Wróbel, Senior Account Manager w 24/7Communication

       

      Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl

  • 13:40 — 14:00

    Rozmowa 2:1 Już wiesz, że potrzebujesz influencera… i co dalej, czyli dwa słowa o tym, jak pracować z twórcami internetowymi i czy potrzebujesz do tego agencji

    • Barbara Caruso, Senior Project Manager w Lifetube
    • Aleksandra Żuraw, polska infuencerka
  • 14:05 — 14:40

    debata Rok 2024 w obiektywie. Kluczowe trendy i wyzwania na 2025 rok w mediach, technologii i marketingu

    • AI - jak mocno zmienia rynek
    • prawo autorskie wobec zmian technologicznych
    • Internet (streaming, social media, e-commerce): globalni giganci coraz silniejsi?
    • marketing, e-commerce, content: jeszcze więcej personalizacji
    • warunki gospodarcze: inflacja, koszty energii - podsumowanie 2024 i prognozy na 2025r.
    • 2025 rok: kluczowe trendy

       

      Paneliści: 

    • Dagmara Gadomska, General Manager Publicis Worldwide Polska
    • Anna Gruszka, Chief Growth Officer adQuery
    • Tomasz Jażdżyński, wiceprezes ds. operacyjnych Burda Media Polska

       

      Prowadzenie: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl

Prelegenci

Adrian Gąbka

Adrian Gąbka

Dziennikarz

Wirtualnemedia.pl

Agnieszka Gajzler

Agnieszka Gajzler

Managing Director TV & Digital Content Growth

Wirtualna Polska

Aleksandra Żuraw

Aleksandra Żuraw

Influencerka

Anna Gruszka

Anna Gruszka

Chief Growth Officer

adQuery

Anna Tresewicz

Anna Trusewicz

Business Development Manager

Lifetube

Barbara Caruso

Barbara Caruso

Senior Project Manager

Lifetube

Dagmara Gadomska

Dagmara Gadomska

General Manager

Publicis Worldwide Polska

Dominik Senkowski

Dominik Senkowski

dziennikarz

Wirtualnemedia.pl

Dominika Pietryga

Dominika Pietryga

Dyrektor Marketingu

Dahlia

Dorota Żurkowska

Dorota Żurkowska

Group Senior Vice President – Revenue

TVN Warner Bros. Discovery

Szymon Łukasik

dr hab. inż. Szymon Łukasik

Dyrektor Ośrodka Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji

NASK

Edyta Sadowska

Edyta Sadowska

Prezes zarządu i dyrektor generalna

CANAL+ Polska

Grzegorz Janczura

Grzegorz Janczura

Dyrektor pionu projektów internetowych

Cyfrowy Polsat

Jarosław Łuczka

Jarosław Łuczka

Product Owner

adQuery

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Justyna Dąbrowska-Cydzik

Redaktorka prowadząca

Wirtualnemedia.pl

Justyna Wróbel

Justyna Wróbel

Senior Account Manager

24/7Communication

Krzysztof Stanowski

Krzysztof Stanowski

Dziennikarz, założyciel

Kanał Zero

Maciej Maciejowski

Maciej Maciejowski

Prezes Zarządu

Gremi Media SA

Marcin Woźniak

Marcin Woźniak

Product & Strategy Director

LiquidThread

Marta Winiarska

Marta Winiarska

Senior Media Strategy & Innovations Manager

Zenith

Patryk Pallus

Patryk Pallus

Redaktor naczelny

Wirtualnemedia.pl

Paweł Majcher

Paweł Majcher

Redaktor naczelny

Polskie Radio

Paweł Nowacki

Paweł Nowacki

Konsultant

Stowarzyszenie Praktyków Transformacji Cyfrowej

Paweł Sołtys

Paweł Sołtys

Prezes

Radio 357

Przemysław Frasunek

Przemysław Frasunek

Członek zarządu

Redge Technologies sp. z o.o.

Tadeusz Chełkowski

Tadeusz Chełkowski

Założyciel

Patronite

Tomasz Jazdzynski

Tomasz Jażdżyński

COO

Burda Media Polska

Tomasz Musiał

Tomasz Musiał

VP Sales

Waytogrow

Tomasz Wojtas

Tomasz Wojtas

Zastępca redaktora naczelnego

Wirtualnemedia.pl

Partnerzy

adquery logo

lifetube

stacjonarnie

|

BRAND NEW(S) konferencja Media, Technologie, Marketing i PR

Bezpłatnie

Wirtualnemedia.pl

24

lata na rynku medialnym

Działamy
od grudnia 2000 roku

3
miliony

osób odwiedza miesięcznie
Wirtualnemedia.pl

70
tysięcy

osób czyta codziennie
newsletter Wirtualnemedia.pl