Strona główna Wydarzenia BRAND NEW(S) konferencja Media, Technologie, Marketing i PR

stacjonarnie

BRAND NEW(S) konferencja Media, Technologie, Marketing i PR

26 listopada 2024
Klub WP (ul. Żwirki i Wigury 16, Warszawa)

Opis wydarzenia

Świat przyspiesza. Nowe technologie są dla świata mediów, marketingu i komunikacji wielką szansą, ale i wyzwaniem. Na naszych oczach technologie sztucznej inteligencji, algorytmy mediów społecznościowych zmieniają modele konsumpcji treści i sposoby docierania z informacją do czytelników. To sprawia, że modyfikacjom ulegają wypracowywane latami strategie mediowe, marketingowe i PR-owe. Potrzebujemy zupełnie nowego podejścia? 

 

Podczas konferencji  „Media, Technologie, Marketing i PR”, wspólnie z zaproszonymi ekspertami, będziemy rozmawiać o zmieniającej się w tak wielu aspektach rzeczywistości. Przy okazji podsumujemy, co zmieniło się w mijającym powoli 2024 i na co przygotowywać się w 2025 roku.

Program

26 listopada 2024
10:00 - 10:50
debata Cyfrowa transformacja mediów – wyzwania i możliwości
  • Jak wygląda transformacja cyfrowa w Państwa firmach? Co jest w niej najważniejsze?
  • Telewizja, radio, prasa – czy i kiedy nastąpi zmierzch tych mediów i pozostaną wyłącznie te funkcjonujące w internecie 
  • Jak sztuczna inteligencja wpływa na działanie mediów, jak uprawnia funkcjonowanie organizacji i w jakich obszarach?
  • Jakie regulacje dotyczące działania mediów w sferze cyfrowej są najważniejsze? Jak idzie ich wdrażanie? Co należy zmienić? AI ACT, DSM, DMA, prawo autorskie
  • Jakie są zagrożenia związane z transformacją cyfrową? Jak chronić się przed nimi?

     

    Paneliści: 

  • Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media
  • Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia
  • Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press
  • Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna CANAL+ Polska
  • Krzysztof Stanowski, dziennikarz, założyciel Kanału Zero

     

    Prowadzenie: Patryk Pallus, redaktor naczelny Wirtualnemedia.pl

10:55 - 11:25
debata Nowe możliwości monetyzacji dla wydawców
  • Profilowane reklamy – czy biznes jest w Polsce zainteresowany taką reklamą?
  • Napiwki dla dziennikarzy, mikropłatności czy to przyszłość mediów?
  • Subskrypcje, wpłaty patronów/darczynców - czy Polacy są gotowi masowo płacić za zamknięte treści w Internecie, czy jest możliwe żebyśmy przeszli z modelu otwartych portali, mediów dużych do zamkniętych, rodzaje subskrypcji - który najlepszy?
  • Reklamy w aplikacjach i wersjach mobilnych stron - która lepsza i dlaczego? Jak monetyzowac przestrzeń w aplikacjach mobilnych?
  • Wyzwania stojące przed wydawcami w rywalizacji z algorytmami Google i Meta - jak utrzymać przychody wydawców?
  • Jak Patronite zmienił rynek mediów?
  • Największy zagrożenie dla wydawców w zakresie monetyzacji dziś? Inflacja, słaba jakość mediów, big techy

     

    Paneliści: 

  • Tadeusz Chełkowski, założyciel Patronite
  • Tomasz Musiał, VP Sales Waytogrow
  • Paweł Nowacki, konsultant, przedstawiciel Stowarzyszenia Praktyków Transformacji Cyfrowej
  • Paweł Sołtys, prezes Radio 357

     

    Prowadzenie: Dominik Senkowski, dziennikarz Wirtualnemedia.pl

11:30 - 11:45
rozmowa 1:1 Sztuczna inteligencja w branży kreatywnej - szanse i zagrożenia
  • AI i dane. Co o nas wie sztuczna inteligencja
  • AI i nasza praca. Czy sztuczna inteligencja jest gotowa na pracę kreatywną? Jak bardzo w rozwoju swojej „kreatywności” posunie się AI
  • AI i język. Duże modele językowe – szanse, wyzwania, koszty. Polski model PLLuM
  • AI i bezpieczeństwo. Deep fake, voice cloning i i inne rodzaje oszustw bazujących na AI. Jak reagować i się bronić?

     

    Panelista:

  • Szymon Łukasik, dyrektor Ośrodka Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji NASK

     

    Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl

11:50 - 12:25
debata Nowe oblicze telewizji: streaming, reklamy adresowalne i kanały FAST – szanse i wyzwania
  • Kanały FAST coraz bardziej popularnym trendem rynkowym w Polsce. Uruchomienia jakich stacji można jeszcze się spodziewać i przez kogo? Do nadawców mogą dołączyć instytucje kultury i inne organizacje?
  • Problem z agregacją w streamingu. Czy doczekamy się aplikacji czy rozwiązania, które pozwoli nam na oglądanie wszystkich stacji płatnych i bezpłatnych w jednym miejscu?
  • Reklama adresowalna w praktyce. Jakie kampanie sprawdzają się w DAI najlepiej? Kiedy reklama adresowalna stanie się powszechna niezależnie od sposobu odbioru telewizji? Dojdzie do szerokiej współpracy nadawców i operatorów?
  • Sztuczna inteligencja w streamingu. Czy AI pomoże w uruchomieniu kolejnych kanałów FAST i uprości życie nadawców, serwisów streamingowych przygotowujących polskie wersje językowe?
  • Treści 4K jednym z największych atutów streamingu. Dlaczego w tym modelu sprawdzają się bardziej niż w tradycyjnej telewizji i czy już zawsze będziemy musieli płacić więcej za lepszą jakość obrazu?
  • Personalizacja kluczem do sukcesu kampanii z reklamami adresowalnymi i zadowolenia użytkowników. Co już dzisiaj możemy wiedzieć o odbiorcy, a jaką wiedzę o widzach zyskamy w przyszłości?

     

    Paneliści: 

  • Przemysław Frasunek, członek zarządu RedgeTechnologies
  • Grzegorz Janczura, dyrektor Pionu Projektów Internetowych w Cyfrowym Polsacie, szef Polsat Box Go, Grupa Polsat Plus
  • Marta Winiarska, Senior Media Strategy & Innovations Manager Zenith

     

    Prowadzenie: Adrian Gąbka, dziennikarz Wirtualnemedia.pl

12:45 - 13:00
rozmowa 1:1 Od cookieless do AI - jak nowe technologie zmieniają reklamę cyfrową i e-commerce
  • Jarosław Łuczka, Product Owner adQuery

     

    Prowadzenie: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl

13:05 - 13:35
debata Influencer Marketing: jakie strategie działają dziś i co się sprawdzi w 2025 roku
  • brand safety w influencer marketingu
  • wirtualni influencerzy - zajawka czy pełnoprawny trend
  • influencerzy kreowani przez marki
  • mikroinfluencerzy w strategii marketingowej marek
  • rola zasięgów influencerów w doborze do kampanii
  • etyka w influencer marketing
  • krótkie formy video w strategii influencer marketingowej (Reels, Shorts)

     

    Paneliści:

  • Dominika Pietryga, dyrektor marketingu Dahlia
  • Anna Trusewicz, Business Development Manager w Lifetube
  • Marcin Woźniak, Product & Strategy Director, LiquidThread
  • Justyna Wróbel, Senior Account Manager w 24/7Communication

     

    Prowadzenie: Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl

13:40 - 14:00
Rozmowa 2:1 Już wiesz, że potrzebujesz influencera… i co dalej, czyli dwa słowa o tym, jak pracować z twórcami internetowymi i czy potrzebujesz do tego agencji
  • Barbara Caruso, Senior Project Manager w Lifetube
  • Aleksandra Żuraw, polska infuencerka
14:05 - 14:40
debata Rok 2024 w obiektywie. Kluczowe trendy i wyzwania na 2025 rok w mediach, technologii i marketingu
  • AI - jak mocno zmienia rynek
  • prawo autorskie wobec zmian technologicznych
  • Internet (streaming, social media, e-commerce): globalni giganci coraz silniejsi?
  • marketing, e-commerce, content: jeszcze więcej personalizacji
  • warunki gospodarcze: inflacja, koszty energii - podsumowanie 2024 i prognozy na 2025r.
  • 2025 rok: kluczowe trendy

     

    Paneliści: 

  • Dagmara Gadomska, General Manager Publicis Worldwide Polska
  • Anna Gruszka, Chief Growth Officer adQuery
  • Tomasz Jażdżyński, wiceprezes ds. operacyjnych Burda Media Polska

     

    Prowadzenie: Tomasz Wojtas, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnemedia.pl

Prelegenci

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Dziennikarz
Wirtualnemedia.pl
Aleksandra Żuraw
Aleksandra Żuraw
Influencerka
Anna Gruszka
Anna Gruszka
Chief Growth Officer
adQuery
Anna Tresewicz
Anna Trusewicz
Business Development Manager
Lifetube
Barbara Caruso
Barbara Caruso
Senior Project Manager
Lifetube
Dagmara Gadomska
Dagmara Gadomska
General Manager
Publicis Worldwide Polska
Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
dziennikarz
Wirtualnemedia.pl
Dominika Pietryga
Dominika Pietryga
Dyrektor Marketingu
Dahlia
Szymon Łukasik
dr hab. inż. Szymon Łukasik
Dyrektor Ośrodka Badań nad Bezpieczeństwem Sztucznej Inteligencji
NASK
Edyta Sadowska
Edyta Sadowska
Prezes zarządu i dyrektor generalna
CANAL+ Polska
Grzegorz Janczura
Grzegorz Janczura
Dyrektor Pionu Projektów Internetowych w Cyfrowym Polsacie, szef Polsat Box Go
Grupa Polsat Plus
Jarosław Łuczka
Jarosław Łuczka
Product Owner
adQuery
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Redaktorka prowadząca
Wirtualnemedia.pl
Justyna Wróbel
Justyna Wróbel
Senior Account Manager
24/7Communication
Krzysztof Stanowski
Krzysztof Stanowski
Dziennikarz, założyciel
Kanał Zero
Maciej Maciejowski
Maciej Maciejowski
Prezes Zarządu
Gremi Media SA
Marcin Woźniak
Marcin Woźniak
Product & Strategy Director
LiquidThread
Marta Winiarska
Marta Winiarska
Senior Media Strategy & Innovations Manager
Zenith
Patryk Pallus
Patryk Pallus
Redaktor naczelny
Wirtualnemedia.pl
Paweł Majcher
Paweł Majcher
Redaktor naczelny
Polskie Radio
Paweł Nowacki
Paweł Nowacki
Konsultant
Stowarzyszenie Praktyków Transformacji Cyfrowej
Paweł Sołtys
Paweł Sołtys
Prezes
Radio 357
Przemysław Frasunek
Przemysław Frasunek
Członek zarządu
Redge Technologies sp. z o.o.
Tadeusz Chełkowski
Tadeusz Chełkowski
Założyciel
Patronite
Tomasz Jazdzynski
Tomasz Jażdżyński
COO
Burda Media Polska
Tomasz Musiał
Tomasz Musiał
VP Sales
Waytogrow
Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Zastępca redaktora naczelnego
Wirtualnemedia.pl
Zenon Nowak
Zenon Nowak
Prezes zarządu
Polska Press

Kontakt

Przemysław Zbróg
502 707 228
przemyslaw.zbrog@wirtualnemedia.pl
Michał Barwiński
888 464 999
Michal.barwinski@wirtualnemedia.pl

Partnerzy